søndag den 27. januar 2013

Våde tæer

Hvis der er noget jeg fortryder (eller fortryder er måske så meget sagt), men jeg ærgrer mig over jeg ikke fik købt inden jeg kastede mig over købestoppet, er et par vinterstøvler. Et par varme støvler, der holder sneen ude.

Mine vinterstøvler har efterhånden et par år på bagen og de har været særdeles trofaste indtil nu. De var varme og faktisk også ret pæne at se på. Nu er de utætte, fuldstændig ødelagt af sne og forfærdelig tarvelige at se på.
Når vejret er som det er i dag (sne og slud), så kan man se mig hoppe fra tør plet til tør plet for at undgå våde og kolde strømper.

Men nu er projektet skudt i gang og mon ikke jeg overlever vinteren uden nye støvler. Også selvom jeg dagligt traver til og fra Børnehaven. Der er jo trods alt kun et par måneder med vintervejr endnu - forhåbentligt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar