tirsdag den 12. februar 2013

En af de dage!

Tøj afspejler ofte vores humør. I dag har jeg verdens kedeligste og mest slidte cardigan på. Den er grå, hullet, forvasket og ude af form (som alt mit H&M tøj).

I dag er bare en af de dage, hvor det hele er lidt gråt i gråt (bogstaveligt).
Jeg er ikke ked - overhovedet ikke. Bare ugidelig.

Dreng på 7 måneder vil ikke sove eller spise. Han er bare tvær. Garanteret det er mit humør han spejler sig i. Det eneste han vil er at rulle fra mave til ryg. Når han så lander på ryggen brokker han sig indtil jeg lægger ham på maven, så han kan rulle igen. Måske jeg skal spejle mig i ham og begynde at rulle lidt fra mave til ryg. Eller måske jeg skal lade tøjet styre mit humør og ikke omvendt.

Jeg tror jeg finder noget storblomstret og farverigt frem fra gemmerne, hopper i et bad, vasker hår og afprøver lidt make up. Hey, det kan være det ender med at blive en helt festlig dag.

Tarvelig cardigan fra H&M. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar