torsdag den 14. februar 2013

Svage sjæle

Er blevet fristet. Nogen (ja, Kaffe & T. den nogen er dig) har taget et stykke tøj og viftet mig om næsen med det. Jeg kunne lugte det, smage det, ja næsten røre ved det ... Åh sikke en følelse. en varm rislen i kroppen, en sitren i fingerspidserne, et bankende hjerte ... og ve en pinsel ikke at kunne købe det. Av, det smerter. De bukser havde været perfekte på min krop. De havde elegant omfavnet mine lår, kærtegnet mine baller, kysset mine ankler ... BUM og drømmen brast! Jeg er jo Non shopper ...

Det drejer sig om de fedeste, sejeste, mest blærede bukser fra Numph. Fristerinden er bloggeren Kaffe & T. Hun skrev i går et indlæg om webshoppen Zalando.dk suppleret med et par billeder af det lækreste tøj. Hrmph, og nu skal jeg på en eller anden måde se om jeg kan få vristet de bukser ud af hovedet. Fast sidder de godt nok lige nu.

Før mit købestop trådte i kraft havde jeg fluks tændt computeren, tastet mig ind på Zalando.dk og bestilt buksen.

Nu bider jeg i det sure æble, holder ud og nynner i stedet "Langt ud i skoven ..." Nonstop, og som nu kører på repeat i hovedet. Men det er absolut bedre end at tænke på bukser og webshops. Og et sted derude i det fjerne spire den gode følelse af ikke at have ladet sig forføre. Det er jo bare et par bukser for fanden.

Jeg må i gemmerne og se om jeg kan finde en erstatning. Ved jeg ikke har noget der ligner, men hey ... Måske jeg har noget bedre?

Ps. Kan varmt anbefale alle at læse med på Kaffe & T's blog. Hun formår at beskrive tanker og følelser omkring det at være ramt af stress. hun har mand og to børn. Hun åbner op og er 100 % ærlig. (Og så er hun pisse krea).

Pps. Har fået RAM til computeren i Valentines gave - HORRAY!

Ppps. Buksen:
http://m.zalando.dk/nuemph-elise-bukser-gra-nu121a020-112.html

5 kommentarer:

  1. Hi hi... Hjælper det, at jeg selv er lige ved at springe sygedagpengebudgettet pga selv samme par bukser? JEG VIL HAVE!! - og nej, de er ikke engang dyre!
    Bare et stykke tøj... pff.!

    Og TAK altså. Rigtigt meget tak!

    SvarSlet
  2. og fanme om ikke jeg netop nu - to minutter efter jeg skrev ovenstående - har fået mail fra zalando om 70% rabat?! (Ikke på de bukser, godt nok, men de lokker mig derind!)

    SvarSlet
  3. De er godt nok pæne, de der bukser. Men ved du hvad - jeg tror, at der kommer knæ i lynbørge ...

    SvarSlet
  4. Ved du hvad Lea. Det tror jeg også ;)

    SvarSlet