søndag den 17. marts 2013

Hjemmegjort

Min mor strikker. Og hun er fantastisk god til det. Jeg har nydt godt af hendes strik i mange år. Nu nyder ungerne godt af det.

Et besøg af mormor (mor) indebærer altid nyt strik til skabet. Og det er noget en Non Shopper tager imod med kyshånd. Denne gang blev det til tre stk. lune sweaters til mindstebarnet. Perfekt timing af mormor, da den står på vuggestue-start efter Påske og min lille kylling absolut trænger til noget at svøbe sig ind i.

Min søster syr. Og det er hun fabelagtig til. Hun har gennem de sidste tre år været leveringsdygtig i bukser til ældstebarnet.

Min søster og min mor har en shop, hvor du kan købe deres kreationer til næsten ingen penge. Hvis du endnu ikke er hoppet på Non shop-bølgen synes jeg du skal tjekke deres tøj ud her:

morskludefabrik.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar