torsdag den 2. maj 2013

Jeg snakker for meget

Er blevet interviewet i dag. Ikke af DR, men af to gæve specialeskrivere, der skriver speciale om ... (Ta da) ... Købestop.

De kom klokken 11 præcis (de, der kender mig ved jeg er lidt tidneurotisk og ALTID kommer til tiden. Derfor kan jeg godt lide når andre også gør det). Vi havde sat en time af til interview, men efter halvanden time var vi kun halvvejs gennem spørgsmålene og det endte med tre timer intensiv snak.

De to skønne specialeskrivere kan på ingen måde klandres for fejlvurdering ift tidestimeringen. Det var helt og holdent mit ansvar.

Hvorfor kan jeg bare ikke svare kort og præcist? Hvorfor væver jeg rundt i svarene?

Jeg har en tendens til at reflektere utrolig meget over de mest banale spørgsmål. Det er lige før jeg ikke engang kan svare på hvilken farve cardigan jeg har på i dag: "den er hvid ... Eller jeg mener, hvis jeg nu virkelig tænker efter så er den råhvid ... Altså I ved ... Æggeskal ik?"

Armen altså ...

Så en time blev til tre. Jeg blev ikke klogere kun mere forvirret. Håber de to herlige fik det de kom efter udover kaffe og vindruer.

Jeg glæder mig til at læse deres speciale. Hvem ved måske de har gjort mig til en neurotisk købestopper, der ikke helt ved hvorfor hun egentlig købestopper ... eller jo ... det ved hun måske godt ... i hvert fald har selve købestoppet gjort hende klogere på sig selv ... eller har det ... argh ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar