lørdag den 6. juli 2013

Vokseværk

Der er stille på bloggen. Meget stille. Det er der flere årsager til. 

1: har været i Sverige uden telefon- og internetforbindelse.

2: har travlt med ansøgninger, skriblerier og andet skrive-godt.

3: er ved at gå lidt død i projekt Købestop. (Det er blevet for meget hverdag og derfor mindre present i min bevidsthed).

Og det er måske meget godt. Ikke for bloggen altså, men for mig.

Jeg er ved at blive en bevidst forbruger, der ikke tager noget for givet. Jeg reflekterer, sonderer og stopper op. Og så er jeg blevet kræsen - på den gode måde. Jeg falder ikke længere for hvad som helst.

Mit købestop er blevet en livsstil. Selvfølgelig må jeg om sådan cirka seks måneder igen købe, men det bliver uden tvivl på en ny måde. Det bliver med tålmodighed og velovervejethed. Det bliver mere loppis og genbrug end nyt og meget. Det bliver nok stadig dyrt. Men jeg stræber efter den optimale basis-garderobe med lækre kvalitetsvare, der får mig til at svæve (hrmph).

Jeg er nok bare blevet voksen. Mit projekt har gjort mig voksen. Ikke børnene eller jobbet, men simpelthen projekt Købestop!

Psst! Nogen kommer snart i Alt for Damerne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar