torsdag den 5. september 2013

Livet på kanten

Har just læst bloggens alle 59 indlæg igennem. Hvorfor? Fordi. Jamen, har du ikke noget at se til? Putning? Madlavning? Madpakkesmøring? Jo.

Men er træt og ugidelig. Ligger med benene oppe mens ældstebarnet ser Pingu. Igen. Mindstebarnet er puttet og kæresten løber (i skoven. Ikke herhjemme).

Om et øjeblik putter jeg ældstebarnet. Han skal bare lige se et mere afsnit af Pingu. Det har jeg lovet ham. Når han er puttet lægger jeg mig på sofaen igen, får dagens reality-boost og går så i seng. I morgen er det fredag. Skal vi satse på lidt spændning der? Måske vi skal se et afsnit af Pingu, vi ikke har set før, spise en ny slags fredagsslik og gå i seng senere end kl. 22? 

Vi lever livet på kanten - jeg ved det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar