tirsdag den 3. december 2013

Meld dig til nonshop-stafet

Jeg har hittet en ide. Den er genial, synes jeg. Fik ideen, da en fynsk kvinde kommenterede mit seneste indlæg. Hun er blevet inspireret af mig! (Ja, uha. Jeg er sådan en, der inspirere) til at nonshoppe i 2014. Hun har et regelsæt som jeg. Hendes er dog en anelse mere kompliceret end mit. Eller ... Det er mere gennemtænkt. Hun gør sig forberedende tanker, så hun er klar til at kaste sig hovedkulds ud i nonshopperiet. Jeg, derimod, (og typisk mig) besluttede mig og gik resolut i gang. Men nok også den bedste løsning for mit vedkommende. Nogle beslutninger skal bare ikke tænkes igennem. Hvis jeg havde brugt for mange tanker på projektet inden start, var det med garanti ikke blevet til noget. 

Nå, men tilbage til min ide. Vi laver en stafet. En nonshop-stafet. Jeg startede ud med 2013. Den fynske kvinde nupper 2014 og du tager teten i 15. Alle blogger vi om det. Et år til hver. Måske vores læsere kan gå i arv. Det er skisme da en god ide ik? Eller ... Ja, ja, måske heller ikke en så gennemtænkt ide, men nogle gange skal boldene jo kastes.

Jeg har til gengæld tænkt en del over den 17. Januar 2014. Og flere af jer ved, at jeg er gået hen og blevet helt nervøs for dagens oprinden. Og måske handler min snigende nervøsitet ikke så meget om, at genopstarte shopperiet på sund vis. Måske handler den mere om min afsked med bloggen her! Ergo, vi har brug for en arvtager. Og jeg anbefaler den fynske nonshoppende kvinde. følg hende på http://projekt2014.blogspot.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar