lørdag den 25. januar 2014

Shoppelop

Lørdag aften. Har spist en pose chips. Faster i morgen. Er træt og ugidelig. Orker ikke endnu en nat med ked Liller. Den seneste uge har alle mand entreret dobbeltsengen omkring midnat. Godt nok er sengen stor ... Og dog. I nat bliver vi nok tre i sengen. Lige nu er vi to. Mindstebarnet sover trods utallige opvågninger stadig i sin egen seng. Ældstebarnet sover ikke andre steder end i dobbeltsengen!!! Ældstemanden er ude med rosset. Han nupper nok sofaen. Trapper kan jo være svære at forcere med en promille på 1.000. 

I mit seneste indlæg slog jeg tonen an for endnu en periode med non shopperi. Jeg tænker, som jeg skrev, at fortsætte et halvt år. Jeg har et par ting, som jeg også skrev, jeg ser mig nødsaget til at købe nu. Derefter (1. Feb.) igangsætter jeg en ny runde. Hvorfor? Fordi jeg kan, og fordi jeg er blevet glad for konceptet (og skal have rammer og regler). Glæder mig. Egentlig har jeg ikke været ude af det. Har købt en taske. Det var det. Men glæder mig nu alligevel til at fortsætte. Kan godt lide mig som non shopper. 

Så ja, jeg blogger lidt endnu. 


2 kommentarer:

  1. fedt at høre man nærmest kan blive bidt af det :-)

    SvarSlet
  2. Er i hvert fald bidt af, at have plus på kontoen :)

    SvarSlet